2012-12-14
  18:24:00

Mexico 2012

Jag ( Alicia ) och min fotbolls stjärna Panos var nyss på vinter semester 2 veckor i Mexico! =D
Resan var en 8 års present till mig <3..Åhhh BÄSTA!! Det blir mexico nästa år igen, garanterat!
Vi var i Playa del Carmen.
Måste rekommendera hotellet: El Taj  ...Världens goaste personal/service , Godaste maten och stranden var helt fantastisk <3

Nachos & Guacamole blev de nästan varjedag till förätt =)

Ingen Zumba på 2 veckor, nu börjar fötterna pirra lite hehe..

Kom hem imorse kl 09.00 efter 11 timmars flyg, hejdå SOL & Hej SNÖÖÖ =)

År 2013 blir ett nytt kapitel i livet då jag & panos flyttar ihop. Ännu vet jag inte vart då man väntar på att Panos ska skriva på ett Nytt kontrakt med en Ny klubb ...Hmmm undra vart det blir! Om det blir att jag flyttar ifrån
Svergie så kommer jag skapa en egen blogg då jag kommer skriva om hur mitt liv där =)






 
 
 
 

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hejsan! Tania & Alicia Ginard Hellberg heter vi och är 23 år aka "ZumbaTwinz". Vi är egenföretagare och driver T.A Hälsa tillsammans.

Efter vår inspelning av en Zumba Dvd 2010 med grundaren Beto Perez reser vi nu även runtom i landet och håller gästspel, därmed driver vi en egen webbshop på nätet - Officiella Distrubitörer för Zumbakläder i Svergie www.zumbashop.nu

I denna blogg kommer vi att skriva om vår vardag , kommande event , resor , senaste modet inom Zumbawear, tips & skvaller ...m.m